top of page
Search
  • motylohem

יותר מיליארד שקל - זה הסכום שהוציאו אנשים על קניות דרך אפליקציות לכבוד חג המולד 2020

הקניות העולמיות שבוצעו השנה דרך אפליקציות לכבוד חג המולד, הגיעה ל-407 מיליון דולר או כ-1.3 מיליארד שקל. זה גדילה של יותר מ -30 % ביחס לשנה שעברה. כשרוב הכסף הולך על משחקים לטלפון.

כנהוג ברחבי העולם, גם השנה קנו חברים מכרים משפחה מתנות אחד לשני לכבוד חג המולד. פעם כדי לתת את המתנה המושלמת, היה צריך ללכת לחנות לקנות את המתנה לעטוף את המתנה, ורק אז היה אפשר לתת אותה. היום כשהרבה מהעולם עבר לאינטרנט, קניות אונליין ניהיה אופציה קלה יותר.


כל שנה אנשים קונים מתנות לאפליקציות השונות, בין אם זה חשבון בנטפליקס או כלי נשק חדש למשחק. הגידול הממוצע משנה לשנה על אלפליקציות לנייד, עמד על כ- 17%. השנה אולי בגלל הסגר שלא אפשר לקנות מתנות מהעולם האמיתי, הקניות גדלו ב 35% משנה שעברה. כשסכום הקניות שבוצעו בחג המולד 2019 עמד על כ- 300 מיליון דולר, השנה הסכום הגיע ל- 407 מיליון דולר.


רוב הקניות בוצעו במשחקים לנייד. עם 295 מליון דולר שאנשים, הוציעו על קניות בתוך אפליקציות המשחקים השונות. כשהמנצחת הדגולה היא אפליקצית הגיימינג "Honor of Kings", כשאנשים קונים בתוך האפליקציה ב10.7 מיליון דולר. שזה 205% יותר, מסכום הקניות שבוצעו באפליקציה הזאת שנה שעברה.


112 מיליון דולר, זה הסכום שאנשים הוציעו על רכישה מתוך אפליקציות שהם לא גיימינג. כשהמובילה היא TikTok, עם קניות של כ-4.7 מיליון דולר שהתבצעו דרכה. וכל זה למרות המעבק שיש נגד אפליקצית TikTok.



ארה"ב מובילה עם כמות הקניות שהתבצעו בה.

ארצות הברית היא המדינה המובילה, עם כ-130 מיליון דולר שהוציאו אזרחי ארה"ב. כשזה גידול של 38.7%, ביחס לקניות שהתבצעו בתוך אפליקציות שנה שעברה בארה"ב.



רוב הקניות התבצעו דרך אפ סטור של אפל.

הרכישות באפליקציות באפ סטור של אפל, הגיעו ל-278 מיליון דולר שהם 68.4% מכלל הקניות שבוצעו בחג המולד. גוגל פלי הגיע "רק" ל- 129 מיליון דולר, שהם 31.6 מכלל הקניות.

4 views0 comments
Post: Blog2_Post
bottom of page