top of page
Search
  • motylohem

נתקלתם בבעיה באוזניות האיירפודס מקס של גוגל ? כך תתקנו אותם בשתי שלבים פשוטים


אחרי האיירפודס 1 והאיירפודס 2, אפל הוציאה דגם די דומה וקראו לו: איך לא איירפודס פרו או איירפודס 3. כל סוגי האיירפודס היו פחות או יותר אותו דבר, אוזניות לבנות עם רגל קטנה שבולטת מהאוזניות. יש אנשים שאהבו מאו את העיצוב של האיירפודס לדגמיו, ויש שממש שנאו את העיצוב. והודיעו שלא ישתמשו באיירפודס, ואפילו ירגישו רע אם יסתובבו איתם במקומות ציבוריים.

אפל כנראה הבינה את הפוטנציאל הטמון בשוק האוזניות, והשיקו איך לא את האיירפודס מקס. למרות שהם דומה האוזניות האלו היו משהו חדש. בעוד שכל דגמי האיירפודס עד אז היו אוזניות בלוטוס תוך אוזן (TWS), כלומר שתי אוזניות בודדות שמתחברות אחת לשניה באמצעות בלוטוס. האיירפודס מקס החדשות הם אוזניות קשת.


אחד הפיצ'רים שכלוללים באיירפודס מקס, זה אפשרות להדליק ולכבות אפשרות של סינון רעשים. סינון רעשים מאפשר למי ששם את האוזניות, לא לשמוע את הרעשים מסביבו וכך להתנתק מהסביבה.

הרבה מהקונים של האוזיות התלוננו, שכאשר הם הדליקו וכיבו את סינון הרעשים. צד אחד של האוזניות היה מקשיב לפקודה ומשתנה, בעוד השני היה נשאר על אותו מצב. וכדי לגרום לשתי צידי האוזניות לעבוד ביחד, היה צריך לכבות את האוזניות ולהדליק מחדש.



איך אפשר לתקן את הבעיה ?

נכון להיום עדיין אין עדכון גירסה לאוזניות שיפתור את הבעיה. לכן מה שמומלץ לעשות, ואנשים אמרו שזה עבד להם. זה לאפס את האוזניות.

איפוס האוזניות מתבצע בשתי שלבים פשוטים.



1 view0 comments
Post: Blog2_Post
bottom of page